Sıfır aldığım araçta çıkan ve bir türlü çözülemeyen sorun, haklarım nelerdir?

0 oy
1 gösterim
6 gün önce Tüketici Hukuku kategorisinde Ediz sordu
Merhabalar,

2016 yılında Opel Astra satın aldım. 2 yıllık garanti süresi içerisinde aracımda oluşan bir arıza içn yetkili servise gittim, garanti kapsamında rektifiye edeceğiz dediler ve  tamir edildi ve ücret alınmadı. Ancak bir süre sonra ( garanti süresi bitince) yeniden aynı arıza şikayeti ile servse gittim, ancak bu seferde şanzımana bakacağız diyerek aracı 10 gün kadar tutacaklarını söylediler. 0 aldığım bir araçta daha bir yıl dolmadan araç rektifiye edildi, 2. yılına girdiğinde ise aynı arızadan şimidide şanzımanı açıp inceleyecekler. Araçta bu müdahalelerden dolayı cddi bir değer kaybı oluşacaktır.

Sorularım şu şekilde:

1) Garanti sürecinde oluşan sorun Aynı şekilde tekrar ediyor ve garantisi bittiği için aracımda masraf çıkarsa ödeyecekmiyim.? Sonuçta garanti süreceinde bu sorun net tamir edilememiş oluyor.

2) Bu aracı iade edebilme ücret iadesei ve/veya yenisi ile değiştirme durumum (hakkım) varmıdır?

Şimdiden çok teşekkür ederim.

İyi günler dilerim.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

...